Ode aan koffie

2 augustus 2015
425

Zagen we eerder al hoe Giulia Bernardelli haar inktpot verruilde voor de koffiepot, nu is het Ghidaq al-Nizar die koffie tot zijn grootste inspiratiebron verheft. Als rechtschapen Indonesiër maakt koffie een belangrijk deel uit van zijn dagelijks ritueel, en het idee voor deze kunstvorm is dan ook geboren uit de wens om geen druppel van zijn favoriete drankje te verspillen. Onder het motto #zerowastecoffee ('nul koffie verspilling') gebruikt hij wat over is van zijn eigen koppen koffie (zelfs het 'prutje' onderin de kop) om de mooiste dingen te maken. Met zijn eigen ode aan koffie probeert hij anderen te inspireren om ook het leven te vieren met de dingen waar ze blij van worden. Een mooi streven!
Ode aan koffie | Paradijsvogels MagazineOde aan koffie | Paradijsvogels Magazine Ode aan koffie | Paradijsvogels Magazine Ode aan koffie | Paradijsvogels Magazine Ode aan koffie | Paradijsvogels Magazine Ode aan koffie | Paradijsvogels Magazine Ode aan koffie | Paradijsvogels Magazine Ode aan koffie | Paradijsvogels Magazine Ode aan koffie | Paradijsvogels Magazine Ode aan koffie | Paradijsvogels Magazine Ode aan koffie | Paradijsvogels Magazine
[hr]
Meer inspiratie opdoen? Meld u aan voor de gratis inspiratiemail van Paradijsvogels Magazine en ontvang tweewekelijks de beste artikelen in uw inbox:
[mc4wp_form id="15395"]

Lees ook:  Eén met de natuur

Over de auteur

Jasper Voorn
Mijn naam is Jasper Voorn, 28 jaar, en ik ben de initiatiefnemer van Paradijsvogel Magazine. Zaken als Kunst, cultuur, reizen en de natuur hebben mij altijd gefascineerd. Vanuit een passie voor bovenstaande zaken ben ik dan ook Paradijsvogels Magazine begonnen. Naast mijn bezigheid bij dit online tijdschrift houd ik me als directeur en eigenaar van Web Wings BV, samen met een groeiend team van 30+ collega’s, dagelijks bezig met het realiseren van online marketing resultaten voor meer dan 200 verschillende klanten. Hier richten wij ons voornamelijk op duurzame marketing door lange termijn resultaat te halen via zoekmachine optimalisatie. Binnen Paradijsvogel Magazine komt mijn passie voor online marketing, mensen inspireren en mij verder verdiepen in de wereld om ons heen samen. Mijn doel is om vanuit Paradijsvogel Magazine jaarlijks 2 miljoen mensen te kunnen bereiken met interessante verhalen en kennis uit deze prachtige paradijselijke wereld die wij met z’n alle mogen bewandelen.

Recente berichten

Een babyshower organiseren doe je zo

Muizen in huis? Dit kun je doen!

Trends in herenmode voor 2024

Bedrijfsuitjes: Waarom ze belangrijk zijn + Tips voor het organiseren

© Paradijsvogels Magazine - 2023
Made with
Web Wings
chevron-down