
Wat als iedereen er precies hetzelfde uitzag? En we elkaar dus alleen op innerlijk konden beoordelen? Dan veroordeelden we mensen niet meer vanwege hun romantische of vriendschappelijke liefde voor iemand van het andere geslacht, met een andere huidskleur of met een verstandelijke of lichamelijke beperking.
Deze krachtige campagne Love Has No Labels van de Ad Council (de Amerikaanse Postbus 51) laat zien dat we in essentie allemaal hetzelfde zijn: onze skeletten ziet er hetzelfde uit! Een inspirerende film met een inspirerende boodschap.
Over de auteur
Jasper Voorn
Mijn naam is Jasper Voorn, 28 jaar, en ik ben de initiatiefnemer van Paradijsvogel Magazine. Zaken als Kunst, cultuur, reizen en de natuur hebben mij altijd gefascineerd. Vanuit een passie voor bovenstaande zaken ben ik dan ook Paradijsvogels Magazine begonnen. Naast mijn bezigheid bij dit online tijdschrift houd ik me als directeur en eigenaar van Web Wings BV, samen met een groeiend team van 30+ collega’s, dagelijks bezig met het realiseren van online marketing resultaten voor meer dan 200 verschillende klanten. Hier richten wij ons voornamelijk op duurzame marketing door lange termijn resultaat te halen via zoekmachine optimalisatie. Binnen Paradijsvogel Magazine komt mijn passie voor online marketing, mensen inspireren en mij verder verdiepen in de wereld om ons heen samen. Mijn doel is om vanuit Paradijsvogel Magazine jaarlijks 2 miljoen mensen te kunnen bereiken met interessante verhalen en kennis uit deze prachtige paradijselijke wereld die wij met z’n alle mogen bewandelen.