Klassieke meesterwerken vervangen reclames op straat

1015 VIEWS
Klassieke meesterwerken vervangen reclames op straat

Buitenreclame behoort inmiddels tot het meubilair. Op elke hoek van de straat hangt een poster met de wekelijkse aanbieding van de supermarkt, staat een verlicht bushokje waar een nieuw wasmiddel wordt aangeprezen of kondigt een kledingmerk de nieuwe collectie aan op levensgrote billboards.

We zien zelf bijna niet meer hoe ontsierend dit soms kan zijn. Kunstenaar Etienne Lavie ergerde zich er echter dagelijks aan. Daarom besloot hij op zijn manier bij te dragen aan een mooiere wereld: hij verving een aantal reclames door afbeeldingen van klassieke kunstwerken en gaf dit kunstproject de treffende naam O my God who stole my ads? Ingenieus!

etienne lavie etienne lavie2 etienne lavie3 etienne lavie4 etienne lavie5 etienne lavie6 etienne lavie7 etienne lavie8 etienne lavie9 etienne lavie10 etienne lavie11 etienne lavie12 etienne lavie13 etienne lavie14 etienne lavie15 etienne lavie16 etienne lavie17 etienne lavie18

Foto’s door Etienne Lavie

Ontvang gratis onze beste artikelen!

Schrijf je in voor de inspiratiemail van Paradijsvogels Magazine

Lees ook:  Deze kunstenares schildert haar dagelijks leven op theezakjes

MEER INSPIRATIE

Street art gebaseerd op het Coronavirus
Lichtgevende konijnen in de stad
Levensgroot onkruid siert de stad
Op flats in Goes staan gigantische duiven geschilderd zoals je ze nog nooit eerder zag