
Buitenreclame behoort inmiddels tot het meubilair. Op elke hoek van de straat hangt een poster met de wekelijkse aanbieding van de supermarkt, staat een verlicht bushokje waar een nieuw wasmiddel wordt aangeprezen of kondigt een kledingmerk de nieuwe collectie aan op levensgrote billboards.
We zien zelf bijna niet meer hoe ontsierend dit soms kan zijn. Kunstenaar Etienne Lavie ergerde zich er echter dagelijks aan. Daarom besloot hij op zijn manier bij te dragen aan een mooiere wereld: hij verving een aantal reclames door afbeeldingen van klassieke kunstwerken en gaf dit kunstproject de treffende naam O my God who stole my ads? Ingenieus!
Foto's door Etienne Lavie
Over de auteur
Jasper Voorn
Mijn naam is Jasper Voorn, 28 jaar, en ik ben de initiatiefnemer van Paradijsvogel Magazine. Zaken als Kunst, cultuur, reizen en de natuur hebben mij altijd gefascineerd. Vanuit een passie voor bovenstaande zaken ben ik dan ook Paradijsvogels Magazine begonnen. Naast mijn bezigheid bij dit online tijdschrift houd ik me als directeur en eigenaar van Web Wings BV, samen met een groeiend team van 30+ collega’s, dagelijks bezig met het realiseren van online marketing resultaten voor meer dan 200 verschillende klanten. Hier richten wij ons voornamelijk op duurzame marketing door lange termijn resultaat te halen via zoekmachine optimalisatie. Binnen Paradijsvogel Magazine komt mijn passie voor online marketing, mensen inspireren en mij verder verdiepen in de wereld om ons heen samen. Mijn doel is om vanuit Paradijsvogel Magazine jaarlijks 2 miljoen mensen te kunnen bereiken met interessante verhalen en kennis uit deze prachtige paradijselijke wereld die wij met z’n alle mogen bewandelen.