
Eerder lieten we op Paradijsvogels Magazine de foto's zien die Sebastian Erras maakte van de oude winkelpuien in Parijs. Hij reisde ook af naar Lissabon en speurde net als in de Franse hoofdstad naar winkels met een authentieke pui.
Leuk aan de foto's van Erras is dat hij de eigenaren of managers prominent op de voorgrond zet, wat de foto nog meer karakter te geeft en je nieuwsgierig maakt naar het verhaal erachter. "Moderne steden hebben een rijke geschiedenis vol tradities. Deze winkels verbinden het verleden met heden."
Manager José-Antonia poseert voor de ingang van zijn onderneming
Louis Santos heeft een bar, op het menu staan simpele gerechten en een fijne rust
Lubelia Marques is de Portugese manager van het juwelenbedrijf Tous
Eigenaar José Eilar de Almeida verkoopt allerlei snuisterijen
Carlos Carvalho runt de laatst overgebleven speciaalzaak in handschoenen in heel Portugal
Manuela Cutileiro staat met een van haar poppen voor haar poppenziekenhuis
Alfredo Sampaio runt een bijzondere sieradenwinkel
Cládia Marques en haar grootvader Alfredo Teixeira helpen samen klanten in hun kledingzaak voor mannen
Maria da Conceiçao Bulhões Lampreia hoort de meest bijzondere verhalen als de manager van een historische militaire uniformenwinkel
Joáo Silva, is de eigenaar van een van meest fameuze koffiezaken van Lissabon
Manager Pedro Castro E Silva poseert voor zijn boekhandel
José Sá-Chaves behoort tot de laatste generatie barbieren
Over de auteur
Jasper Voorn
Mijn naam is Jasper Voorn, 28 jaar, en ik ben de initiatiefnemer van Paradijsvogel Magazine. Zaken als Kunst, cultuur, reizen en de natuur hebben mij altijd gefascineerd. Vanuit een passie voor bovenstaande zaken ben ik dan ook Paradijsvogels Magazine begonnen. Naast mijn bezigheid bij dit online tijdschrift houd ik me als directeur en eigenaar van Web Wings BV, samen met een groeiend team van 30+ collega’s, dagelijks bezig met het realiseren van online marketing resultaten voor meer dan 200 verschillende klanten. Hier richten wij ons voornamelijk op duurzame marketing door lange termijn resultaat te halen via zoekmachine optimalisatie. Binnen Paradijsvogel Magazine komt mijn passie voor online marketing, mensen inspireren en mij verder verdiepen in de wereld om ons heen samen. Mijn doel is om vanuit Paradijsvogel Magazine jaarlijks 2 miljoen mensen te kunnen bereiken met interessante verhalen en kennis uit deze prachtige paradijselijke wereld die wij met z’n alle mogen bewandelen.