
Reizen blijft fantastisch. Maar waar we nu goed voorbereid met het internet en voorzien van allerhande reisgidsen op pad gaan, moet het toch ook iets magisch hebben gehad toen mensen bijna niets wisten over hun bestemming. Een bijna extravagante aard van reizen in prachtige outfits, op luxe vluchten en cruises.
Geen Facebookupdates op witte stranden, maar rolletjes film van onontdekte plekken in de koffers mee terug. Deze posters stelden in elke winkelruit, treinstation en reisbureau de vraag: Waar wil je vandaag naar toe?
Over de auteur
Jasper Voorn
Mijn naam is Jasper Voorn, 28 jaar, en ik ben de initiatiefnemer van Paradijsvogel Magazine. Zaken als Kunst, cultuur, reizen en de natuur hebben mij altijd gefascineerd. Vanuit een passie voor bovenstaande zaken ben ik dan ook Paradijsvogels Magazine begonnen. Naast mijn bezigheid bij dit online tijdschrift houd ik me als directeur en eigenaar van Web Wings BV, samen met een groeiend team van 30+ collega’s, dagelijks bezig met het realiseren van online marketing resultaten voor meer dan 200 verschillende klanten. Hier richten wij ons voornamelijk op duurzame marketing door lange termijn resultaat te halen via zoekmachine optimalisatie. Binnen Paradijsvogel Magazine komt mijn passie voor online marketing, mensen inspireren en mij verder verdiepen in de wereld om ons heen samen. Mijn doel is om vanuit Paradijsvogel Magazine jaarlijks 2 miljoen mensen te kunnen bereiken met interessante verhalen en kennis uit deze prachtige paradijselijke wereld die wij met z’n alle mogen bewandelen.