'Teabag Stories': beschilderde theezakjes vertellen een verhaal

6 november 2017
338

Tijdens het theedrinken kwamen bij Zaman Uz altijd de meest creatieve ideeën bovendrijven, die hij vervolgens schilderde. Hij zocht naar een manier om zijn kunstwerken bijzonderder te maken, zodat het meer mensen blij zou kunnen maken. In plaats van zijn onderwerpen of stijl te veranderen, koos hij ervoor zijn canvas te veranderen. Hij neemt nu gebruikte theezakjes als schilderdoek.

De kunstwerkjes krijgen iets speels door de verschillende theezakjes. Ook laat Zaman ons zien hoe er zelfs iets moois kan zitten in voorwerpen die de meesten van ons als afval beschouwen.

Recyclen voor de kunst. Onder de naam “Teabag stories” post hij foto’s van zijn kleine kunstwerken op facebook, om er hopelijk andere mensen ook van te kunnen laten genieten.

 

22853278_1761755417467677_51074844008621972_n

IMG_20170810_143253-59c88f290bda3__880

IMG_20170911_180740-59c8946e5d504__880

IMG_20170806_170452-59c89014bb6e2__880

IMG_20170924_235937-59c891e99a4ea__880

IMG_20170923_194435-59c88f4d4d141__880

22310419_1752934201683132_1733938501651149597_n

IMG_20170623_120539-59c89520cb83e__880

IMG_20170925_113400-59c8966cecfbc__880

 

Anja Marcovicz maakt ook kleine kunst. Ze maakt namelijk origami die maar een paar centimeter klein is. Lees hier hoe ze dat precies doet.

Lees ook:  Uit de kunst | De geur van aquarel

Over de auteur

Jasper Voorn
Mijn naam is Jasper Voorn, 28 jaar, en ik ben de initiatiefnemer van Paradijsvogel Magazine. Zaken als Kunst, cultuur, reizen en de natuur hebben mij altijd gefascineerd. Vanuit een passie voor bovenstaande zaken ben ik dan ook Paradijsvogels Magazine begonnen. Naast mijn bezigheid bij dit online tijdschrift houd ik me als directeur en eigenaar van Web Wings BV, samen met een groeiend team van 30+ collega’s, dagelijks bezig met het realiseren van online marketing resultaten voor meer dan 200 verschillende klanten. Hier richten wij ons voornamelijk op duurzame marketing door lange termijn resultaat te halen via zoekmachine optimalisatie. Binnen Paradijsvogel Magazine komt mijn passie voor online marketing, mensen inspireren en mij verder verdiepen in de wereld om ons heen samen. Mijn doel is om vanuit Paradijsvogel Magazine jaarlijks 2 miljoen mensen te kunnen bereiken met interessante verhalen en kennis uit deze prachtige paradijselijke wereld die wij met z’n alle mogen bewandelen.

Recente berichten

De verschillende soorten Philodendron verzorgen

Waarom koud water goed voor je is

Zo verzorg je de passiebloem!

Dieren sport door de jaren heen

© Paradijsvogels Magazine - 2023
Made with
Web Wings